728x90 AdSpace

Patatoukos news

[news][ticker1]
[ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ][slider1][#E0378A]
[kl][ticker1]
[ΒΒΒ][slider1][#E0378A]

Και από την Πρέβεζα δια στόματος Γρηγοράκου η ανέγερση του νέου Νοσοκομείου

Ανακοίνωσε και από την Πρέβεζα σήμερα όπου βρέθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Λεωνίδας Γρηγοράκος, την ανέγερση του νέου νοσοκομείου, κάτι το οποίο είπε και εχθές από τα Γιάννενα όπως έγραψε το pamepreveza.gr (σε χθεσινή του δημοσίευση, δείτε εδώ…).
Ο κ. Γρηγοράκος τόνισε για μια ακόμη φορά ότι υπάρχει πολιτική βούληση εκ μέρους του Πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά, για την ίδρυση και λειτουργία του νέου νοσοκομείου.
Ο κ. Γρηγοράκος βρέθηκε στην Πρέβεζα λίγο μετά τις 09:00 όπου συμμετείχε σε σύσκεψη στο νοσοκομείο στην οποία παραβρέθηκαν οι διευθυντές των κλινικών, ο πρόεδρος του Συλλόγου Εργαζομένων, διευθυντές των ΠΕΔΥ Κ.Υ., και ο πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πρέβεζας.
Ο κ. Γρηγοράκος στην συνέχεια μιλώντας σε δημοσιογράφους επανέλαβε τα όσα είχε πει προ ημερών ο βουλευτής της Πρέβεζας Δημήτρης Τσουμάνης. Έκανε σαφές ότι το νέο νοσοκομείο θα ανεγερθεί στο οικόπεδο στον Μύτικα που έχει παραχωρήσει ο Δήμος, ενώ θα ενταχθεί στο πρόγραμμα δημόσιων επενδύσεων, με διάστημα  υλοποίησης τα πέντε χρόνια.
Για τις ελλείψεις στο υπάρχον νοσοκομείο ο κ. Γρηγοράκος είπε ότι αυτές θα καλυφθούν αρχικά με μετακινήσεις από τα Κέντρα υγείας, τα περιφερειακά ιατρεία και το ΠΕΔΥ.

Και από την Πρέβεζα δια στόματος Γρηγοράκου η ανέγερση του νέου Νοσοκομείου Reviewed by ΠΑΤΑΤΟΥΚΟΣ ΠΑΡΓΑ on Παρασκευή, Οκτωβρίου 31, 2014 Rating: 5 Ανακοίνωσε και από την Πρέβεζα σήμερα όπου βρέθηκε ο αναπληρωτής υπουργός Υγείας Λεωνίδας Γρηγοράκος, την ανέγερση του νέου νοσοκομείου,...

Ετικετες

[ΝΕΑ ΗΠΕΙΡΟΥ][carousel1]

Δεν υπάρχουν σχόλια: