Σε κλίμα ιεράς κατανύξεως και συγκινήσεως, ετελέσθη υπό του Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Παραμυθίας κ. Σεραπίωνα , στην Ιερά Μονή Παγανιών , η μοναχική κουρά του ευλαβεστάτου Κωνσταντίνου Τάσση.
Στον νέο μοναχό, ο Σεβασμιώτατος, έδωσε το μοναχικό όνομα τού Αγίου Παΐσιου .
Στην Γιορτή τού Αγίου Πνεύματος στον Ιερό Ναό Αγίου Νικολάου Πάργας 1 Ιουνίου 2026 θα γίνει η χειροτονία του σε Διάκο
Το μήνυμα που έγραψε στην προσωπική του σελίδα στο Facebook
Ευχαριστώ το Θεό που με αξίωσε να λάβω το μοναχικό σχήμα και να υπηρετήσω την αγία του εκκλησία με το νέο μου όνομα π.παισιος (προς τιμή του Αγίου Παϊσίου του Αγιορείτου) !!
Ευχαριστώ επίσης όλους όσους ήρθανε να συμπαρασταθούν σ αυτήν μεγάλη στιγμή της ζωής μου και να προσευχηθούν για έμενα . Εύχομαι να τους έχει ο Θεός όλους καλά και να τους σκεπάζει η Παναγία μας με την χάρη της !!




Δεν υπάρχουν σχόλια: