728x90 AdSpace

Patatoukos news

[news][ticker1]
[ΑΞΙΟΘΕΑΤΑ][slider1][#E0378A]
[kl][ticker1]
[ΒΒΒ][slider1][#E0378A]

Στα… θρανία οι δήμαρχοι της Ηπείρου

Στα... θρανία βρέθηκαν το πρωί της Τρίτης οι νέοι δήμαρχοι κι άλλοι αυτοδιοικητικοί της Ηπείρου, οι οποίοι πήραν μέρος σε ημερίδα που οργάνωσε η ΠΕΔ, εν όψει της ανάληψης καθηκόντων των νέων δημοτικών αρχών.
Στη διάρκεια των εργασιών αναλύθηκαν ζητήματα λειτουργίας των δήμων, στο πλαίσιο που ορίζει ο Καλλικράτης, αναπτύχθηκαν θέματα που καλούνται να αντιμετωπίσουν όλοι στην καθημερινότητα και τονίστηκε ότι η επόμενη πενταετία είναι κρίσιμη για όλους.
Ο πρόεδρος της ΠΕΔ και απερχόμενος δήμαρχος Άρτας Γιάννης Παπαλέξης, σημείωσε ότι οι προοπτικές που υπάρχουν είναι πολλές και σημείωσε ότι καθοριστικής σημασίας για όλους τους αυτοδιοικητικούς είναι η καλή ενημέρωση στον τρόπο λειτουργίας των δήμων.
Ο κ. Παπαλέξης ωστόσο υπογράμμισε ότι μεγάλο αγκάθι και πληγή για την αυτοδιοίκηση παραμένει η γραφειοκρατία.
Μέσω του Καλλικράτη δημιουργήθηκε ένα ασφυκτικό μοντέλο, μία δαιδαλώδης διαδικασία ακόμη και για καθημερινά ζητήματα που αντί να επιλύσουν προβλήματα, οδήγησαν την αυτοδιοίκηση στο ακριβώς αντίθετο άκρο.
Έτσι, σε μεγάλο βαθμό παραμένει δέσμια της γραφειοκρατίας κι αυτό θα είναι ένα τεράστιο θέμα που θα τη βασανίζει και τα επόμενα χρόνια.


πηγη:
Πηγή: epiruspost.gr
Στα… θρανία οι δήμαρχοι της Ηπείρου Reviewed by ΠΑΤΑΤΟΥΚΟΣ ΠΑΡΓΑ on Τετάρτη, Αυγούστου 27, 2014 Rating: 5 Στα... θρανία βρέθηκαν το πρωί της Τρίτης οι νέοι δήμαρχοι κι άλλοι αυτοδιοικητικοί της Ηπείρου, οι οποίοι πήραν μέρος σε ημερίδα που ορ...

Ετικετες

[ΝΕΑ ΗΠΕΙΡΟΥ][carousel1]

Δεν υπάρχουν σχόλια: